2012. március 4.

Boldog születésnapot az én Drágámnak!

Pár napja két éves lett az én drága Kisbabám, Milán! Olyan gyorsan eltelt ez a két év, lehet, hogy közhelynek hangzik, de olyan érzésem van, mintha tegnap született volna. Sokszor most is még kis újszülött babaként kezelem, holott már erős, okos, bölcsődés "nagyfiú". Azuram szerint, ha rajtam múlna, még kis kádban fürdetném kézben fogva és fekve. Persze nem bírnám el, mert már közel 15 kg :)

Boldog születésnapot Miloska!








Mónika


Enter your email address:


Delivered by FeedBurner

18 megjegyzés:

  1. Boldog Születésnapot a nagyfiúnak!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sok boldog szülinapot utólag is, Isten éltesse Milánkátokat erőben, egészségben! :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű, édes kidfiú a kis Milán!! Isten éltesse sokáig:)!!!

    VálaszTörlés
  4. Boldog Szülinapot a kis Milosnak:)Bizony olyan gyorsan felnőnek, csak kapkodod a fejed és máris egyetemre megy:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Trollanyu! Köszönöm! Akkor nem csak Magyarországon rohan az idő? :)))
      Egyszer egy ismerősöm azt mondta, hogy azóta, hogy fia elkezdte az iskolát, a rendszer "beszippantotta" és középiskola előtt álló tizenéves lett hirtelen a gyerek...

      Törlés
  5. Isten éltesse ezt a tündér kis kedves Milánt! Annyira tündér nem felejtem el azt a képet amikor a magasított székben ül és eszik, mekkora nagy már?Puszild meg helyettem is !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva, kedves vagy! A puszit átadtam :) Az étvágya szerencsére továbbra is a régi...

      Törlés
  6. Nagyon boldog születésnapot kívánok a kicsi Milánnak!!! :)
    Ne aggódj, nekem állandóan ezek a gondolatok járnak a fejemben, még mindig emlékszem a kórházban töltött napokra, a pici törékeny babára és nem hiszem el, hogy már 3 éve volt! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Barbi! Akkor jó, nem csak én vagyok kicsit "furcsa" :)

      Törlés
  7. Isten éltesse a kis Milost sokáig, legyen mindig nagyon boldog és egészséges kisfiú!!!:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon boldog születésnapot a kisfiadnak! nagyon édi :)
    Én már meg sem merem írni, hogy az én fiam idén tölti a 13-at és titokban, még mindig "pici fiam"! jó kis hárpia anyós leszek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Márti! Hát ez nagyon tetszett! Abszolút meg tudom érteni, hogy a 13éves nagyfiú a Te "kisfiacskád"! Ez nálunk sem lesz máshogy!
      Az én anyósomnak két fia van (egyik azuram), de rá abszolút nem mondhatom, hogy hárpia! Igaz néha megkérdezi a férjemet, hogy sálat, sapkát vett-e fel! :)

      Törlés